Skip to content

Zen Impression

Lejárt a névjegykártyák gyűjtésének az ideje!

Ott áll szemben egy fontos konferencián az ideális ügyféllel, aki érdeklődik termékei/szolgáltatásai iránt? Beszélgetnek, majd elbúcsúznak, viszont idő hiányában nincs idő adatokat rögzíteni, CRMbe felvinni, hisz jön a következő. És ez így megy egész nap. A rendezvényt követően a látogató nevét elfelejtjük, a névjegykártyáját elhagyjuk, teljes a káosz. Potenciális ügyfelünk viszont nem vár, bevásárol a konkurenciánál.

 

Legyen professzionális, modern és gyors!

A ZEN Impression ebben segít! Hogyan? Használja a ZEN Impression alkalmazást és küldjön azonnali üzenetet, melyben felveszi a kapcsolatot az érdeklődő partnerrel, kiválasztva és megjelölve a téma üzenetét, fontosságát. Garantált a postaládában landoló e-mail és a kontaktcsere! Személyre szabhatja e-mail sablonjatit, egyéni aláírást generálhat, videót, tartalmat küldhet. Ezzel egy időben az alkalmazás gyűjti, listába rendezi a kiküldött üzeneteket, névvel, bejegyzéssel együtt.

Miért éri meg munkavállalóknak?

Beszélgetés közben nem kell a korábbi adatokat megjegyeznie, koncentrálhat teljes egészében az aktuális beszélgetőpartnerére Nap végi adminisztráció megszűnik, nem kell névjegyeket hajtogatnia, csak vegye elő a rendezvény alatt generált marketing listáját.

Vezetőknek?

Garantált az egységes kommunikáció a teljes csapatban. Az üzenetek frissítése központilag kezelhető. Nincs elveszett jegyzett, elfelejtett érdeklődő. Értékesítői fókuszáltabbak, pihentebbek. A ZEN Impression applikáció segítségével csökken az adminisztrációs teher.

ZEN Impression funkciói:

  • Akár több címzett
  • Akár több üzenet egy levélben
  • Szükség esetén üzenet módosítható
  • Megszemélyesítés („Kedves Tímea!”)
  • Profi aláírás, mint az Outlookban
  • Saját és közös üzenetek
  • Alapvető formázási lehetőségek
  • Elküldött üzenetek az Outlookban
  • Belső comment
  • Lead erősség jelölő

Mit kap az ügyfél?

  • Bármikor, bárhonnan elküldheti az üzeneteit
  • Mobilról is könnyen kezelhető felület
  • Az adatok a biztonságos Microsoft Office 365 felhőben vannak
  • Azonnali és automatikus rögzítés a marketing listában. (beállítást igényel)

Office 365 bevezetése

Meghallgatjuk elképzeléseid, megtervezzük jövőbeli rendszered, illetve átköltöztetünk Office 365-be.​

Képzések, tanácsadás

Szükség lenne valakire, aki tapasztalatból beszél, és ott van, amikor a nagy döntéseket kell meghozni az Office 365-tel kapcsolatban?

Egyéni megoldások készítése

Egyszerűsítenéd-, automatizálnád folyamataidat? Segítünk teljeskörűen kihasználni az Office 365 által nyújtott lehetőségeket!

Kész Office 365 megoldások, applikációk

„Üres lakás helyett barátságos otthon.” Vannak kész megoldásaink, amelyek a Te problémádra is megoldást nyújthatnak, és amelyek szinte azonnal barátságosabbá és hatékonyabbá teszik Office 365 rendszered.

Támogatás

Elakadtál? Netán elnyomtál valamit és megijedtél a felugró ablaktól? Keress bennünket, segítünk az akadálymentesítésben!

Office 365 és Azure licenszek

Akár csak ismerkednél az O365 / Azure termékekkel, akár hosszútávra tervezel, mi segítünk a számodra megfelelő licenszelési stratégia kialakításában és a licenszek szállításában!