Profi dokumentálás, memo készítés azonnal, telefonról!
Egész nap tárgyalásról tárgyalásra utazik? Terepen dolgozik, nincs ideje, és lehetősége leülni a géphez és feljegyzéseket készíteni? A memokat viszont várják a megrendelők, az ügyfelek, vezetők, munkatársak. Fontos mindenkinek, hogy az aznapi meetingek adminisztrációja, fényképek társítása, helyszínrajzok megosztása, feladatok kiosztása és folyamatok aktualizálása minél hamarabb elkészüljön és továbbküldésre kerüljön.
Nem kell a nap végét megvárnia, hogy elkészüljön a dokumentáció!
Az applikáció segítségével néhány alapadat megadását követően képeket tud készíteni, majd társítani a felületen megnyitott új MEMO sablonnál. A fotó alá azonnal írhat, vagy akár diktálhat, például mit kell a képen látni, miért lehet érdekes számunkra. A ZEN MEMO a GPS koordinátákat, az időbélyeget és a készítő nevét is automatikusan tárolja. A befotózott képeket tudja forgatni, sorrendjüket változtatni, majd pár gombnyomás alatt elkészítheti a memo (helyszíni jelentés) előképét. Ha szükséges, csinosíthatja, módosíthatja, ha mindent rendben talál, kész a jelentés, küldhető. Igen, ez ennyire egyszerű. Mire beül az autóba, már az ügyfél, főnök és az asszisztense e-mail postaládájában landol az üzenet. bejegyzéssel együtt.
Miért éri meg munkavállalóknak?
A dolgozók idejének nagy részét az adminisztráció veszi el, azonban az applikáció segítségével ez a szám csökken. Teljes munkaidejében szaktudásának megfelelő munkát végezhet, megszűnik az idegőrlő képmásolás, társítás, válogatás, rendezgetés, információ felelevenítés. ”Vajon ezt a képet miért készítettem, mit beszéltem meg a reggeli meetingen, mi lesz a következő lépés?” A ZEN MEMO-nak köszönhetően nem kell visszaemlékeznie, csupán előveszi a telefonját vagy tabletjét, és a kimenő postaládájában minden jelentése visszanézhető.
Vezetőknek?
Szakértői heti 40 órában azzal foglalkozhatnak, amihez értenek, amivel az igazi értéket teremtik és természetesen, amivel a pénzt is keresik. Senkit sem kell ez után újra és újra megkérni, hogy készítsen helyszíni feljegyzést, vagy kérdőre vonni, miért nem látja a tárgyalások összegzését? A memok a meetingek alatt vagy utána azonnal küldhetőek. A ZEN MEMO-nak hála a szakértői akár 20-25%-kal is több helyszínre tudnak eljutni, vagy hosszabb, minőségi időt tölthetnek el egy-egy ügyfélnél. A riportok egységesek, az ügyfelek hálásabbak, a kiszolgálás minősége javul. Dolgozói fókuszáltabbak, pihentebbek lesznek. A Zen MEMO app segítségével csökken az adminisztrációs teher, a papírmunka „magától” megtörténik.
A ZEN MEMO funkciói:
- Akár több címzett, egységes memo
- Képek forgathatóak, sorrend változtatható
- Előnézeti kép küldés előtt
- Hanglapú szövegbevitel (diktálás)
- Hely és idő adatok rögzítése
- Profi aláírás
- Elküldött memok az Outlookban
- Tableten és telefonon is használható
Mit kap az ügyfél?
- Mobilról is könnyen kezelhető felületet
- Az adatok a biztonságos Microsoft Office 365 felhőben vannak
- Az adminisztráció és a memo is helyben elkészül
- Azonnali és automatikus rögzítés a háttérlistában
- Munkavállalóként akár 25%-kal több idő marad